Rast turističke sezone u Dubrovniku donosi niz izazova s kojima se komunalne službe uspješno nose. Direktor Čistoće, Pero Kaciga, ističe da uspijevaju Grad držati urednim, budući da smeće u Starom gradu čiste dva puta dnevno, a dio aktivnosti otpada i na čišćenje javnih plaža. Čistoća dobro komunicira s preko 200 ugostiteljskih objekata u gradskom središtu koji redovito oskudijevaju s prostorom pa im otpad treba učestalo odvoziti unatoč. Čistoća također uspješno rješava odvoz i zbrinjavanje krupnog komunalnog otpada i papira iako je njihov djelokrug rada vrlo širok, jer uključuje 130 kilometara udaljenosti od Pelješca do Konavala. Godišnje se u Dubrovniku skupi preko 2.000 tona papira koji se kasnije šalje u tvornicu u Belišće. Poslovi organiziranog čišćenja javnih površina u Dubrovniku započeli su 1395. godine kada je zaposlen prvi čistač ulica po imenu Prvoje Pribudić, a već 1415. godine osnovana je služba u kojoj su zaposlena još četiri čistača. Poslovi čišćenja u zidinama su vrlo složeni, a hendikep nam je i relativna prometna udaljanost, no zadovoljni smo razinom postignutih usluga u Dubrovniku, zaključio je direktor Kaciga.