Građani Supetra od sada više neće trebati dolaziti u Gradsku upravu kako bi riješili razne administrativne procese, već će to moći učiniti iz udobnosti vlastitog doma putem e-Usluga Grada Supetra. Riječ je o projektu u sklopu koncepta Smart City Supetar koji će uvelike ubrzati prijavu i zaprimanje zahtjeva između građana i Gradske uprave.
– Svjesni smo koliku važnost ima tehnologija i koliko njene mogućnosti mogu olakšati svakodnevne procese. Vođeni željom da našim sugrađanima maksimalno uštedimo vrijeme potrebno za obavljanje administrativnih procesa, a istovremeno kolegama u Gradskoj upravi omogućimo što transparentnije i kvalitetnije pružanje usluga, cijeli koncept e-Usluga Grada Supetra bio je zbilja jedino logično rješenje koje objema stranama donosi velike koristi – rekla je gradonačelnica Ivana Marković.
Dodajmo i kako su e-Usluge Grada Supetra dosegnule su transakcijsku razinu 4, odnosno najveću razinu sigurnosti prilikom korištenja, a koju su do ovoga trenutka uspjeli dostići jedino sustav e-Građani te neki veliki gradovi poput Zagreba i Rijeke i to za samo manji dio usluga.