Električna vozila činila su osam posto prodanih automobila u Europi u prvoj polovici ove godine, što je otvorilo put utrostručenju njihova prodajnog udjela na tržištu, pokazala je analiza nevladine organizacije Transport & Environment, prenosi Večernji list.
Iako je pandemija općenito srezala prodaju automobila, prodaja onih električnih je porasla. Tako su električni automobili više nego utrostručili svoj tržišni udio u Europskom gospodarskom prostoru (EEA), u usporedbi s prvom polovicom prošle godine, pokazuju podaci T&E-a. Povećanje prodaje T&E pripisuje strožim standardima za emisije ispušnih plinova u Europskoj uniji, koji su stupili na snagu ove godine, te poticajima za kupnju u Njemačkoj i Francuskoj.
Isto tako, T&E je apelirao na EU da postavi strože ciljeve u smanjenju emisija, kako bi se osiguralo istiskivanje s tržišta modela koji znatno onečišćuju okoliš. Primjerice, SUV-ovi, koji su poznati kao veliki zagađivači, također su povećali svoj udio u prodaji, točnije na 39 posto.