Cilj Europske komisije je smanjenje emisija CO2 za 15 posto do 2025, odnosno redukcija emisija za čak 30 posto do 2030., a sve zbog velikih utjecaja na klimu koji dolazi od strane teških vozila. Smanjenja se odnose na ambiciozne planove te usporedbu emisija s 2019 godinom, kao baznim pokazateljem. Komisija navodi kako biogoriva mogu značajno doprinijeti ostvarenju ambicioznih ciljeva i smanjiti emisije koje proizlaze iz cestovnog prometa.
Veće korištenje biodizela se nameće kao izgledno ”kružno rješenje” za javni transport, što je posebno važno u svjetlu nastojanja da Unija preuzme i zadrži globalnu lidersku poziciju u OIE te u zaštiti okoliša, s nedvojbenom predanošću smanjenja emisije stakleničkih plinova i potpisom svih protokola od Kyota, do Pariza. Razvojni centri diljem EU-a su intenzivirali potragu za alternativnim gorivima za sektor prometa.
Kontinuirani razvoj EU politika koje su već duže od desetljeća usredotočene na održivi razvoj stalno ohrabruju i potiču stvaranje novih privatnih, ali i javno-privatnih start-upova te iniciraju razvoj ekološki osviještenih i društveno odgovornih poduzeća. Tako su nastali mnogobrojni transportni modeli koji se bave budućim izazovima europskog javnog prijevoza, a česti su slučajevi smanjenja emisija u prometu od 70-90 posto.