Ovaj ambiciozni projekt se planira već najmanje 20 godina, s time da slovenska prijestolnica čeka na svoj novi kolodvor više od šest desetljeća. Krajem prošle godine se dogodila i javna prezentaciji novog Ljubljanskog putničkog centra (PCL), na kojoj su uz ministricu za infrastrukturu Alenku Bratušek sudjelovali i Dušan Mes, generalni direktora Slovenskih željeznica, projektanti i drugi uključeni stručnjaci. Gradonačelnik Ljubljane Zoran Janković je u toj prigodi procijenio kako će javni dio projekta biti dovršen do kraja 2025. te kako je cijeli projekt vrijedan oko milijardu EUR. Donositelji odluka i projektanti su odbacili optužbe nekih nevladinih udruga o pretjeranom širenju prometnica i nestanku zelenih površina. Štoviše, oni tvrde kako će u procesu obnove prometnica nastati i nove zelene površine. Dušan Mes je istaknuo kako će projekt, kada bude završen, postati svojevrsna mobilna točka koja će Ljubljanu učiniti uzorom za cijelu Europu. Autobusni dio putničkog centra trebao bi imati čak 42 autobusna terminala, a u blizini će biti dostupno više od dvije tisuće biciklističkih mjesta. U javnoj komunikaciji gradonačelnik Janković zna biti često i dosta slikovit: rekao je kako je sadašnji autobusni kolodvor “gori od onog u Albaniji”, dodajući da će “najružniji kolodvor postati i najljepši”. U blizini novog željezničkog i autobusnog kolodvora, koji će se nalaziti uz Vilharjevu cestu, trebat će proširiti i obnoviti prometnice te ih komunalno opremiti, što će prema procjenama gradskih vlasti stajati oko 80 mil. EUR, odnosno planom izgradnje će se morati proširiti čak šest okolnih općinskih cesta i ulica. Javni dio projekta Ljubljana Travel Center financirat će država, a vrijednost investicije, prema službenim podacima, iznosi oko 314 mil. EUR. Privatni dio projekta Emonika, koji će graditi privatna tvrtka Mendota Invest u vlasništvu mađarske bankarske grupacije OTP, procjenjuje se na više od 427 mil. EUR.